Een villa, tuin, werkplaats, wasplaats en meer kopen en delen en nog een huus voor jezelf in 't centrum van Brugge

Wil je meer bezoek dan het woonproject van Stoer Huus in de Baliestraat te Brugge in het weekend van 28 feb - 1 maart  vrijdag 27 februari van 17 tot 21 u.
 zaterdag 28 februari en zondag 1 maart, telkens van 10 tot 17 h.
 Baliestraat  84, Brugge  (vroeger terrein “Sint-Gillis schoenen”)

Zelf maakte ik onlangs kennis met Stoer Huus. 'k Had er al eerder over gehoord maar niet gedacht dat dit project echt iets voor mij was. Tot ik hoorde dat er ook een gemeenschappelijke werkplaats zou zijn. toch even een kijkje nemen dacht ik en nu ben ik helemaal verkocht aan die laag-rendement-woning.

Die privé-woning zelf hoeft niet al te groot te zijn want door te delen heb je veel minder ruimte nodig. Denk aan logeerkamers, een wasplaats, werkplaats, speelplaats, leesplaats, ... allemaal plaats die gedeeld wordt. Je kan kiezen voor een privé tuintje en tegelijk ook genieten van een gemeenschappelijke tuin. Je kan gebruik maken van de villa in het midden van het terrein waar je met 30 aan tafel kan of in je eigen huisje vertoeven met enkele vrienden ...

Meer info op http://www.stoerhuus.be/nl/opendeurdagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Via dit formulier mail je naar de trekkers van vzw Ecoliving