Beste bezoeker,

Om mijn tijd beter te benutten deel ik de meeste zaken waarmee ik bezig ben via facebook. Ik besef dat ik de niet-facebook gebruikers hierbij in de steek laat. Nu als je wil meewerken met mijn projecten of horen waar ik mee bezig ben dan ben je steeds welkom zonder dat daar om het even welk online-ding hoeft tussen te zitten. Je kan mij doorgaans ontmoeten op onderstaande uren en plaats:

Open op zat. van 10 tot 12 (14 tot 18) en dinsdag van 17 tot 19 (19 tot 21)
(elke woensdag van 14 tot 17.30 of langer kan om het even wie helpen met allerlei sorteerwerk voor ECOlivng)
http://soepcafebrugge.blogspot.be Elke maandag van 16 tot 20 uur of langer. Altijd welkom.
gemarkeerd =  niet 100% zeker, bel mij eventueel 0499/255316

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Via dit formulier mail je naar de trekkers van vzw Ecoliving