Peter's getuigenis vr, 20/09/2019 - 19:30

Na een leven met vragen als "Wat is mijn impact, kan het beter, is het wel goed dat ik hier ben en een gezin met 4 zon(n)en heb" ben ik anders gaan leven. Nu ik ecosocialer leef ben ik verbaasd over hoe gemakkelijk dit uiteindelijk is. Nu pas (sinds een 5-tal jaar) voel ik mij verbonden met het leven en dat is merkbaar voor de mensen rondom mij. Wat jammer dat ik niet eerder mijn innerlijke gevoel heb durven volgen. Kom jij luisteren naar mijn getuignis waar jij mogelijk ook inspiratie uithaald?

Waar:
Vormingplus regio Brugge vzw
Sint-Pieterskerklaan 5
8000 Brugge
Wanneer:
Vrijdag, 20/09/2019 - 19:30 - 22:00
Prijzen:
Normaal: 5€
Sociaal tarief: 1€
Meer info en inschrijven via https://www.vormingplus-brugge.be/ecosociaal-leven-hoe-doe-je-dat
Alternatieve prijzen:
Lets: 25 lets*
Ecos: 25 ecos indien je iemand een inschrijving wil tracteren*
Wie vaste medewerker is bij ecoliving komt er gratis bij
*Wel inschrijven via bovenstaande link. Indien je komt luisteren betaal ik nadien je inschrijvingsgeld terug in ruil voor lets of ecos-punten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Via dit formulier mail je naar de trekkers van vzw Ecoliving